Müügitingimused

MÜÜGITINGIMUSED

ÜLDTINGIMUSED JA HINNAPOLIITIKA

Müügitingimused kehtivad veebipoes müüdavatele toodetele. Hinnad on märgitud toodete kõrval ning ei sisalda käibemaksu. Hinnale lisandub tellitud kauba kohaletoimetamise tasu. Kohaletoimetamise tasu suurus sõltub tellitud kauba tüübist ning ostja asukohast. Ostjal on kohaletoimetamise tasu näha ostukorvis kui kõik soovitud kaubad on lisatud. Toote kirjeldus ja muud andmed kuvatakse konkreetse toote kõrval.

TOOTED

Kuvatud tootepildid on illustreeriva tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA KAUBA TAGASTAMINE

Ostjal on õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast tellitud kauba kättesaamist. Taganemisõigus ei kehti kui ostja on juriidiline isik.

Kaubaga võib tutvuda, et veenduda selle sobivuses. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tutvumine tähendab samaväärset kasutust nagu tutvuksite sellega jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

14 päeva jooksul tagastatud toode peab olema originaalpakendis, ning samasuguses kompleksuses nagu ostjale väljastamise hetkel. Kaup, mis saabub ostjani pakendis osadeks võetuna peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel ostjale.

Kauba tagastamiseks palume täita tagastamise vormi, mis on leitav SIIN. Vorm tuleb saata meiliaadressile info@provan.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest. Kauba tagastamisega seotud kulud tasub Ostja välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on näiteks vale või vigane toode.

Ostja tagastab tellitud kauba 14 päeva jooksul peale tagastusvormi saatmist Provani meiliaadressile või esitab muu tõendi, et ta on antud ajavahemiku jooksul kauba vedajale üle andnud.  Provan maksab Ostjale tagasi kõik saadud maksed hiljemalt 14 päeva jooksul tagastusvormi saamisest.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

KAUBA VAHETAMINE

Kui Ostja soovib kaupa vahetada omal soovil, peab ta esmalt tellitud kauba tagastama ning tasuma kõik tagastamisega seotud kulud. Seejärel saab Ostja esitada veebipoes uue tellimuse. Veebipood tagastab Ostjale tagastatud kauba eest makstud summa kui kaup on terve ja kahjustamata.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@provan.ee või helistada telefonil: (+372) 526 5145. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@provan.ee või helistada telefonil (+372) 526 5145.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole SIIN.

VÄÄRAMATU JÕUD

Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks, mistahes kohustuste teostamise viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud). Vääramatu jõu sündmusega seotud osapool teeb endast kõik oleneva, et minimeerida sündmuse tagajärgi.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@provan.ee või helistada telefonil (+372) 526 5145.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole SIIN.

VÄÄRAMATU JÕUD

Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks, mistahes kohustuste teostamise viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud). Vääramatu jõu sündmusega seotud osapool teeb endast kõik oleneva, et minimeerida sündmuse tagajärgi.